Tuesday, July 22, 2008

Zaman remaja aku di APAT


Asrama Putra Angkatan Tentera

Masa nie aku Form 2 kalau tak silap aku

Kena kawat tiap-tiap hari sabtu

PKBM-Persatuan Kadet Bersatu Malaysia

Disinilah aku menghabiskan masa aku ketika aku sekolah menengah dulu.Aku duduk di Asrama Putra Angkatan Tentera (APAT) Kem Terendak Melaka.No Putera aku 778.Banyak kenangan sebenarnya duduk di APAT nie.Kalau bab2 ragging tue dah biasa dah,basuh baju senior (abg2 form 5),iron baju senior,kemas bilik senior.Kat hostel nie kami x duduk dalam dorm macam hostel2 yang lain,kami dibahagikan bilik,satu bilik 3 orang,ada 3 katil,ada 3 meja study.Dalam bilik tue siap ada bilik mandi lagi beserta tab mandi..dasyat tak?Kehidupan kami kat sini sama je macam kehidupan seorang tentera,makanan yang kami makan tiap-tiap hari tue pun supply dari tentera jugak.Hari sabtu kami kena berkawat.Sebab tuelah kami2 yang duk hostel kat APAT nie jenis-jenis bukan lemah lembutlah.Setakat kena pukul dengan senior tue dah biasa dah.Tapi memang bestlah duk APAT nie.


1 comment:

Anonymous said...

hahaha pernah slalu kemas bilik abg putera 652 x tiap2 hari ahad? hahahahahah

http://sahabat-cyber/v3.com